«جنبش جهانی بیلیون استرانگ، زیر مجموعه بنیاد جهانی دبرا رو» روز ۱۸ ماه می‌طی نامه‌ای رسمی به دکتر آزاده عباس زاده، رییس بنیاد کشوری دیوار ۴۷ ایران، خواستار حضور ایشان به عنوان مشاور و نماینده ایران در جنبش جهانی حمایت از معلولان در دنیا شد.

به گزارش روابط عمومی «بنیاد کشوری دیوار 47» در نامه «دبرا رو» مدیر و بنیانگذار جنبش «بیلیون استرانگ» خطاب به دکتر آزاده عباس زاده، رییس بنیاد کشوری دیوار 47 ایران آمده است:

«ما در حال تلاش برای ساختن «بیلیون استرانگ» به عنوان یک جنبش جهانی برای شناسایی، توسعه و توانمندسازی سازمان‌هایی هستیم که با هدف رساندن صدای میلیاردها افراد دارای معلولیت طراحی شده اند.
ما یک جامعه جهانی از افراد دارای تجارب معلولیت هستیم که به دنبال گرامی‌داشت متحدان و همراهان خود هستیم.
جنبش جهانی «بیلیون استرانگ» به عنوان ابتکار عمل ما بر آن است تا با تمرکز بر افراد دارای معلولیت، به آنها کمک کند تا به شیوه‌ای نوین درباره وضعیت خود بیندیشند و از این رهگذر آنها را تشویق کند که دیگر وضعیت موجود خود را پنهان نکرده و به آن افتخار هم کنند.

لذا برآنیم با یاری و کمک به همدیگر، موضوع ایجاد یک جامعه جهانی برای توانمند سازی افراد دارای معلولیت و نیز تغییر روایت‌ها و نوع نگاه به معلولیت و معلولان را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.در پایان این نامه آمده است: مایه خرسندی ماست که از شما دعوت کنیم تا به عنوان مشاور و نماینده جمهوری اسلامی ایران در این جنبش جهانی به ما بپیوندید.
پیشاپیش برای هر کمکی که در توان شماست سپاسگزارم.
“با هم ، ما قویتر هستیم.« دبرا رو»

درباره دکتر آزاده عباس زاده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A