اداره ی زیباسازی شهر تهران ، روز گذشته ، هفدهم آذر ماه ، سه ” دیوار چهل و هفت ” ساخته شده با بهترین کیفیت ممکن را در اختیار بنیاد کشوری سندروم داون ” دیوار 47 ” قرار داد .
در یکی از درخشان ترین اتفاقات ممکن در شهرداری تهران ، اداره ی زیباسازی شهرداری تهران ، سه مجموعه دیوار که هر یک شامل شش تکه جداگانه و در نهایت هجده قطعه دیوار طراحی و ساخته شده میباشد را تحت عنوان ” دیوار چهل و هفت” ، در اختیار بنیاد کشوری سندروم داون دیوار چهل و هفت قرار داد . پروژه ساخت این هجده قطعه دیوار ، نزدیک به دو سال زمان برد و طبق نظر کارشناسان ، سازه های آماده شده تحت عنوان ” دیوار چهل و هفت” از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند . طراح سازه ی این دیوارها ، دکتر مرتضی احمدوند ، دکترای تاریخ هنر از دانشگاه پاریس است و طراحی این دیوارها به نوبه ی خود ، جذاب و در خور توجه میباشد .
در اینجا لازم میدانیم از شهردار وقت که در سال 1394 ، دستور ساخت این دیوار ها را دادند ، جناب آقای محمد باقر قالیباف ، دکتر سلیمانی ریاست وقت اداره ی نقاشی دیواری شهرداری در آن زمان ، جناب آقای لاهیجی ریاست کنونی این اداره و همچنین خانم نصیری کارشناس فعال و مسوولیت پذیر اداره ی زیباسازی شهر تهران سپاسگزاری کنیم و امیدوار باشیم به همکاریهای گسترده تر فرهنگی با شهردار کنونی محترم تهران ، جناب آقای ” پیروز حناچی ”

و یک نکته :
در تابستان سال نود و چهار ، سه سال قبل و در روزی که خانم ” دکتر آزاده عباس زاده ” ، مهمان برنامه ” خندوانه ” بودند ، جناب آقای ” رامبد جوان ” ، میان برنامه از شهردار وقت تهران ، آقای محمد باقر قالیباف ، درخواست برپایی دیوار چهل و هفت را در شهر تهران کردند . تا آن زمان دیوار چهل و هفت در سطح بخشی از شهرهای ایران ، ساخته شده بود ، اما هنوز در پایتخت وجود نداشت . بنا بر این از همینجا ، مراتب تشکر خود را از مرد همیشه شاداب و پر انرژی تلویزیون ایران ، اعلام میداریم .
آقای رامبد جوان ، از شما سپاسگزاریم .
و در انتها :
سپاسگزاری بسیار ویژه از کسی که سه سال ، بی وقفه دوید و از پا ننشست تا پروژه ی دیوار چهل و هفت در شهر تهران ، به واقعیت تبدیل شود ، سپاسگزاریم از زحمات شبانه روزی خانوم دکتر ” آزاده عباس زاده ” ، موسس ، مبدع و بنیانگذار ” دیوار 47 “

درباره دکتر آزاده عباس زاده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A