اطلاعیه

به نام خالق کروموزوم ها
در پی اتفاق تلخ و غیر اخلاقی در ارومیه و تخریب خانه ی مادر معلول به همراه دو فرزند سندروم داونش که روح تک تک ما را رنجاند و پس از پیگیری ها ،تماس ها و مشورت ها بر آن شدیم تا در اسرع وقت بهترین راه ممکن را برای حل این مسئله ی ناگوار پیدا کنیم.
اکنون پس از تمام رایزنی ها ، مشورت ها ،تماس های تلفنی ، تماس های حضوری و از همه مهم تر همدلی و همیاری تک تک شما مردم عزیز ایران توانستیم با انتقال اطلاعات عواقب نگه داری دو فرد سندروم داون به همراه مادر معلولشان در یک منزل استیجاری آن هم به مدت چهار ماه تا زمانی که زمینی که وعده داده شده آماده بشود یا نشود و چه و چه ، شهرداری محترم ارومیه و در راس آن شهردار محترم ، جناب آقای حضرت پور ،را متوجه کنیم که این خانواده ی نازنین با توجه به شرایط ویژه ای که دارند باید بدور از هرگونه استرس پزشکی در منزل خودشان اقامت کنند.
لذا شهردار محترم ارومیه جناب آقای حضرت پور که انسان منطقی هستند امروز بیستم اسفند ماه منزلی به مساحت 160متر مربع برای خانواده مذکور خریداری کردند; این ها بر اساس گفته های جناب آقای حضرت پور در دقایقی قبل است و امروز عصر این خانواده نازنین به منزل جدیدشان منتقل خواهند شد. تمامی موارد گفته شده بر اساس گفته های جناب آقای حضرت پور به این جانب می باشد و تصاویری از اسکان کامل این خانواده در منزل جدیدشان به زودی در اختیار ما قرار می گیرد.
در انتها دوست دارم از همدلی ، مهربانی و حساسیت تک تک شما مردم خوب ایران به این مقوله سپاسگزاری نمایم و در انتها دو تشکر ویژه از جناب آقایان اشکان خطیبی و رضا صادقی دو هنرمند عزیز کشور که همواره گیرنده های حسی روحشان در برابر آسیب های اجتماعی روشن است.
بنابراین با توجه به موارد گفته شده از تک تک شما هم میهنان خوب کشورم خواهش می کنم به هیچ و تاکید میکنم به هیچ شماره حسابی از سوی هیچ شخص ، موسسه ، سازمان و هیچ نهادی در این رابطه هیچ مبلغی واریز نکنید; چنانچه شرایط تغییر کند حتما از طریق بنیاد “دیوار 47” اطلاعیه ی جدیدی صادر خواهد شد .
و یک سخن در پایان:
مردم خوب ایران از تک تک شما تقاضا می کنم به یک کروموزوم اضافه افراد سندروم داون احترام بگذارید ; ما همه چهل و شش کروموزوم داریم و آن ها چهل و هفت کروموزوم.
مبادا که این یک کروموزوم اضافه در ما این تفکر را ایجاد کند که ما جلو مانده ایم و آن ها عقب مانده.
ما همه ماندگانیم در سیاره زمین و تنها معیار سنجش جهت روندمان، شرافت ماست.

دکتر آزاده عباس زاده
موسس بنیاد کشوری سندروم داون ایران “دیوار 47”

درباره دکتر آزاده عباس زاده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A